Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin
Mihin asti kampanja on voimassa ja voinko peruuttaa sen kesken sopimusjakson?
Tarjous on voimassa toistaiseksi. Seuraamme koronatilannetta ja pidämme tarjouksen voimassa niin pitkään, kun arvioimme siitä olevan hyötyä kivijalkayrittäjälle poikkeustilanteessa. Tarjous koskee uusia Vilkas Now -kauppoja. Kampanjaedun saadaksesi voit valita kaupallesi 360 päivän sopimuskauden. Huomaathan, että valitsemasi sopimuskausi on sitova sopimusjakso, jonka aikana verkkokauppaa voidaan päivittää vain laajempiin kauppatyyppeihin. Laskutusjakson voit valita vapaasti 30, 90, 180 tai 360 päivän jaksoista. Valitsemasi sopimuskauden jälkeen sopimus jatkuu valitsemallasi sopimuskaudella, ellet irtisano sopimusta tai muuta sitä. Tarjousjakso, jonka aikana verkkokauppa-alustan kuukausimaksut ovat -50 %, kestää yhden vuoden, jonka jälkeen palvelu jatkuu normaalilla hinnalla, ellet irtisano sopimusta. Kun avaat verkkokaupan ensimmäisen kerran, aukeaa se testitilassa. Voit käyttää kauppaa testitilassa 30 päivää, jonka jälkeen kauppa on viimeistään ostettava, jos haluat hyödyntää tarjouksen. MyVilkas-järjestelmässä olevaa saldoa ei voi muuttaa rahaksi. Neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse on ilmaista, mutta verkkokauppaan toteutettavista muutoksista peritään erillinen toimenpidemaksu. Kaupan tasoa ei voi vaihtaa kesken 12 kuukauden tarjousjakson.
Vilkas Now’n normaalihinnat:
360 päivän sopimusjaksolla (alv 0 %):
- Now S 19 € / kk
- Now M 48 € / kk
- Now L 75 € / kk
- Now XL 139 € / kk
Saanko kauppaan käyttöön oman domainin, ja kuuluuko sekin tähän kampanjaan?
Voit ottaa kauppaan käyttöön oman verkkotunnuksen, eli domainin. Jos sinulla ei vielä ole verkkotunnusta, voit pyytää Vilkasta rekisteröimään sen sinulle tai voit tilata sen miltä tahansa muulta verkkotunnuksia rekisteröivältä palveluntarjoajalta. Verkkotunnuksen ylläpito voi olla myös haluamallasi palveluntarjoajalla. Jos otat rekisteröinnin ja ylläpidon Vilkkaan kautta, veloitamme siitä 10 €/kk.
Maksaako kauppani tietojen lisääminen ja pitäminen listauksessa jotain?
Ei maksa. Vilkas ylläpitää palvelua ja tarjoaa sen kaikille käyttäjille ilmaiseksi. Vilkas ei myöskään veloita kauppiailta mitään välillisiä komissioita palvelun kautta syntyneestä liikenteestä tai tilauksista.
Miksei kauppani näy listassa?
Lisätyn kaupan tiedot eivät tule automaattisesti heti näkyviin, vaan tiedot verifioidaan ennen julkaisua. Haluamme varmistaa, että listauksiin ei tule asiattomuuksia tai esimerkiksi ulkomaisia kauppoja.
Voiko listaukseen lisätä Facebook-ryhmiä tai -sivuja?
Ei. Listaus on tarkoitettu suomalaisille verkkokaupoille, joista asiakkaat voivat tilata tuotteita.
En pääse kirjautumaan MyVilkkaaseen
Yleisin syy tähän on se, että joko sähköposti tai salasana on kirjoitettu väärin tai ne tulevat selaimen välimuistista väärin. Tyhjennä kentät tai selaimen ehdottamat tekstit ja kokeile kirjoittaa kumpikin alusta asti uusiksi.
Mistä saan tietoa ilmaisista kaupan rakentamiseen liittyvistä webinaareista?
Löydät tietoa koulutuksista ja webinaareista täältä.